תנאי שימוש – זכויות יוצרים

כללי

ברוכים הבאים לארכיון יצחק נבון (להלן: "הארכיון") בבעלותה של העמותה להנצחת מורשת הנשיא החמישי יצחק נבון (להלן: "העמותה"),  הפועלת ללא מטרות רווח ומקדישה את פעילותה להנגשה ולהנכחה של מורשתו המלכדת של יצחק נבון במגוון ערוצים ולמגוון קהלי יעד, תוך שימת דגש מיוחד על יצירת פעילות חווייתית ומותאמת למציאות הדינמית והטכנולוגית של ימינו, כדי ליצר אדוות השפעה והשראה משמעותיות ככל שניתן. השימוש בארכיון מוצע למשתמשים בכפוף לתנאים, להתניות ולמגבלות שלהלן (להלן: "תנאי השימוש").

אישור תנאי השימוש והשימוש בארכיון ייחשב להסכמה מלאה ובלתי מסויגת מצד המשתמשים כי הם קראו, הבינו, והסכימו לתנאי השימוש, ולפיכך כל משתמש מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בעיון רב בטרם שימוש בארכיון, ולנהוג על פי הכתוב בהם.

העמותה שומרת על זכותה להכניס בכל עת שינויים בארכיון ו/או בתנאי השימוש, על פי שיקול דעתה הבלעדי, והמשך שימוש בארכיון לאחר מכן מהווה את הסכמת המשתמשים לכל שינוי כאמור. באחריות משתמשי הארכיון לבדוק ולהתעדכן מעת לעת בתנאי השימוש.

העמותה שומרת על זכותה להגביל גישה לארכיון למשתמשים אשר פועלים בניגוד לדין ו/או לתנאי השימוש כדלהלן.

שימוש במידע המוצג בארכיון

המונח "מידע" בתנאי השימוש כולל כל תוכן אליו ניתנת גישה במסגרת הארכיון, לרבות תוכן מילולי, חזותי, קולי, תמונות, מסמכים, קבצים, תרשימים, סרטונים, ספרים וכל שילוב ביניהם.

הארכיון והמידע המוצג בו כוללים תכנים המוגנים על ידי דיני זכויות יוצרים, בין היתר, לפי חוקי מדינת ישראל, אמנות בינלאומיות, ודיני מדינות זרות. על משתמשי הארכיון לכבד את זכויות היוצרים לפי דינים אלה.

חל איסור על כל משתמשי הארכיון לעשות שימוש במידע מהארכיון באופן החורג מגבולות הדין, ובכלל זה שימוש מסחרי, העתקה ו/או הפצה מחדש ו/או שידור מחדש ו/או פרסום חומר מוגן אליו נחשפו במסגרת השימוש בארכיון. כמו כן, חל איסור על העתקה ו/או הפצה שיטתית של המידע הכלול בארכיון.

באם משתמשי הארכיון עושים שימוש במידע מהארכיון למטרות לימוד עצמי מחקר וכדומה, הם מתחייבים לעשות שימוש הוגן לפי כל דין, ובכלל זה הכללים הקבועים בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, תשס"ח-2007 (להלן: "חוק זכויות יוצרים"). בין היתר, משתמשי הארכיון מתחייבים לתת קרדיט ולציין את המקור ממנו נלקח החומר המוגן, לרבות כיבוד זכויותיהם המוסריות של היוצרים וציון פרטיהם. משתמשי הארכיון לא יעשו פעולות במידע המוצג בארכיון באם יש בפעולות אלה כדי לפגוע בכבודו ו/או בשמו של היוצר והם לא יבצעו כל שינוי בחומר המוגן. כמו כן, חל איסור על הסרה או שינוי כל הודעה ו/או סימן בעניין זכויות קניין רוחני הנלווים למידע מהארכיון.

ככל שמשתמשי הארכיון חפצים לעשות שימוש במידע המוצג בארכיון המחייב קבלת הרשאה מבעל זכויות היוצרים לפי כל דין, לרבות חוק זכויות יוצרים, עליהם לקבל תחילה הרשאה מפורשת מבעל זכויות היוצרים.

משתמשי הארכיון מסכימים כי במידה והעמותה תסבור כי נעשה שימוש בארכיון המנוגד להוראות תנאי השימוש או הדין, העמותה תהיה רשאית לעשות כל פעולה כדי להגן על זכויותיה ו/או על זכויות צדדים שלישיים.

הגבלת אחריות

כל המידע מוצג למשתמשי הארכיון כמות שהוא (As Is).

העמותה אינה מחויבת להעלות את מלוא המידע והתוכן המצוי ברשותה לארכיון.

העמותה לא תישא בכל אחריות מכל סוג שהוא לגבי הגישה לארכיון ו/או השימוש בו, לרבות הסתמכות על מידע ותכנים המצויים בארכיון, ו/או אחריות לנזק, אובדן, או הפסד שיגרמו למשתמש או צדדים שלישיים באופן ישיר או עקיף בשל השימוש בארכיון; וכן היא לא תהיה אחראית לכל שימוש מצד המשתמשים בחומרי הארכיון אשר עשוי להוות הפרה של זכויות יוצרים ו/או הפרה של הוראות כל דין. כמו כן, העמותה לא תהיה אחראית בגין וירוסים ו/או קלקולים שיגרמו למחשב המשתמש ו/או לתוכנת המשתמש, במישרין ובעקיפין, כתוצאה משימוש בארכיון.

אין באמור בתנאי השימוש משום מצג מצד העמותה בדבר ההתאמה, האמינות, ומידת הדיוק של המידע הכלול בארכיון. השימוש בארכיון או במידע הינם לפי שיקול דעתם הבלעדי של המשתמשים ומוטל על אחריותם בלבד, לרבות אחריות לשימוש במידע הכלול בארכיון בניגוד לדין.

שיפוי

משתמש הארכיון ישפה ויפצה את העמותה בגין כל נזק, ישיר או עקיף ו/או כל הוצאה שתגרם לעמותה בקשר לתביעה ו/או דרישה הנובעת משימוש המשתמש בארכיון, לרבות כל פעולה המנוגדת לתנאי שימוש אלה ו/או להוראות כל דין.

פעילות העמותה נעשית ללא מטרות רווח ומתוך כבוד לזכויותיהם של היוצרים ובעלי זכויות היוצרים אשר המידע שלהם מוצג כחלק מפעילות הארכיון. ככל שיש חשש להפרת זכויות יוצרים במידע המוצג, אנא פנה אלינו באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני הבאה: archive@navon-center.org.il .

שונות

על תנאי השימוש ועל כל סכסוך הנובע או הקשור בשימוש בארכיון ו/או בתוכן המופיע בו יחול הדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט בכל דבר ועניין הקשורים אליו ו/או נובעים ממנו מוקנית לבית המשפט המוסמך במדינת ישראל, במחוז מרכז בלבד.